POCITY A DOJMY: Prostě Aura...

02.11.2019

KNIHA: DAR - Clara Benedict (#1 Aura)


anotace: Schopnost změnit realitu. Největší sen mnohých, který se v Auře stává skutečností. Takzvaní Předešlí jsou mistři telekineze, kteří dokáží zhojit rány i ovlivnit mysl druhých. Je to schopnost, již se dá naučit, ale pouze ti nejmocnější se s ní rodí. Jejich životy jsou však ohrožovány člověkem, který je loví, aby načerpal jejich sílu. Člověkem, který si říká Dr. Levander.



  • Nebudu tu chodit kolem horké kaše. Tahle kniha má úžasnou obálku - jo! Ale ten obsah? Hrůza. (Velká - obří hrůza - bohužel.)
  • No, teď si to pojďme trochu rozvést. Od této knihy jsem nejdřív nevěděla co čekat. Dostala se ke mě v podstatě náhodou, a tak jsem si řekla - proč ne? Když už ji mám, dám ji šanci  - i když je pro o 'dost' mladší čtenáře (nebo spíš hlavně ČTENÁŘKY...) než jsem já. 
  • Zkusila jsem, ale nic horšího jsem s prominutím už dlouho nečetla. Hlavní hrdinka absolutně nesympatická. Občas mi přišlo, že snad ani neumí používat mozek (pokud teda nějaký měla - ale to už se nedozvím, protože jsem knihu asi po 130 stranách ODLOŽILA).

  • Když se nad tím teď zamýšlím a vzpomínám, o čem ta knížka vlastně byla, vzpomněla bych si jen na myšlenky absolutně hloupé puberťačky, která je zakoukaná do kluka, na kterém do teď nechápu co viděla. Nehledě na to, že za celých těch 137 stran, kterých jsem této knize dala, se vždycky záhadně objevil na scéně a ani jednou ve mě jako ve čtenáři nenechal žádný dojem... Vlastně, nechal ve mě aspoň jeden hrdina této knihy vůbec nějaký dojem? (Hmmmm.....) Odpověď zní: NE! 
  • Abych knihu teda zase tak moc nekritizovala, na závěr dodám, že tato kniha není určená mé věkové kategorii a byl to pro mě docela velké vystoupení z komfortní čtecí zóny. Takže mladší čtenářky možná budou nadšeny, ale za mě fakt ne :(
  • Ale ta obálka je vážně moc hezká. 

💙 


© 2020 INfinitum. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky