POCITY A DOJMY: Kdo je vrah?

05.01.2020

KNIHA: SEDM SMRTÍ EVELYN HARDCASTLOVÉ - Stuart Turton


anotace: Kriminální román britského novináře Stuarta Turtona se dá popsat, jako když Agatha Christie potká Davida Mitchella a Claire North.

Muž se probudí v lese a pamatuje si pouze jediné jméno: Anna. Byl svědkem vraždy v lese a nyní přichází k luxusnímu, leč rozpadajícímu se okázalému sídlu Blackheath, kde se brzy od tajemného hosta převlečeného za lékaře léčícího mor dozví, že jediný způsob, jak může uniknout dni, který se opakuje znovu a znovu, je vyřešit důmyslnou vraždu. Má to jeden háček: každý den se probudí v těle jiného podezřelého - což mu ale na druhou stranu umožňuje komunikovat se svými bývalými i budoucími já. Ale ne každé jeho já mu chce pomoct...

Ale náš hrdina brzy zjistí, že není sám, kdo chce chytit vraha a uniknout z Blackheath. Ale kdo je to Anna a proč má nutkání ji najít? A co ho přivedlo na Blackheath? A kdo u všech čertů zabil Evelyn Hardcastlovou?



  • Měla jsem velká očekávání, ale ještě víc sem byla ZVĚDAVÁ! 
  • Po přečtení prvních pár stran jsme z toho byla trochu rozpačitá. Nejdřív mi trvalo než jsem se zorientovala, pak zase než jsme si zvykla na autorův styl psaní... Každopádně nevzdávala jsme to a doufala, že se moje rozpačitost po pár kapitolách přežene a já se do příběhu konečně dostanu. 
  • Jakmile náš hlavní hrdina prožil první den v prvním hostiteli, konečně jsem pochopila jakým směrem se tenhle příběh bude vlastně ubírat, jaké to bude a byla jsem nadšenější a zvědavější co přijde dál. 
  • V průběhu čtení a poznávání všech zůčastněných, kteří přijeli na Blackheath na oslavu Evelynina návratu, jsem se snažila zapamatovat si co nejvíc detailů, protože přesně o tom tahle kniha je. Je to takové pátraní, vyšetřování a odhalování kdo je přítel a kdo ne.
  • Číst tuhle knihu je velký zážitek. Originální námět s perfektním zpracováním! Určitě si tuhle knihu někdy znovu přečtu. 

💙💙💙💙💙   

© 2020 INfinitum. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky